„Kėdainių konservų fabrike“ – naujų skonių karuselė, prestižinis apdovanojimas ir neblėstanti pirkėjų meilė

Įmonės, dirbančios savo klientams ir siekiančios jų teigiamo įvertinimo, nuolat mokosi, juda į priekį ir tobulėja. Diegia naujoves, investuoja į inovacijas bei yra atviros iššūkiams. „Kėdainių konservų fabrikas“ kiekvieną dieną dirba vardan vartotojų – kuria naujus skonius, atsinaujina, renkasi tik kokybiškiausius produktus bei patikimus partnerius. Tad tai, jog, remiantis rinkos tyrimų kompanijos „Nielsen“ duomenimis, būtent šio fabriko gaminamas „Lietuviškas originalus” majonezas išrinktas sėkmingiausiu nauju 2017 m. produktu padažų ir pagardų kategorijose, nudžiugino, o pačiame fabrike ši naujiena buvo įvertinta labai teigiamai.

Svarbus kiekvienas įvertinimas

„Šis apdovanojimas mums svarbus visu pirma dėl to, jog sprendimą dėl laimėtojo priėmė patys pirkėjai. Pirmame konkurso etape išrinkti trys produktai, kurių pirko daugiausiai, o antrame pirkėjai vertino išrinktus produktus. Taigi, šio konkurso rezultatai yra objektyvūs. Mums, Lietuvos gamintojui, pirmaujančiam konservuotų produktų, padažų, pagardų, majonezų kategorijose, ir norinčiam išlaikyti pozicijas, yra itin svarbu nuolat pristatyti naujus, kokybiškus, vartotojų poreikius atitinkančius gaminius. Tokie laimėjimai parodo, jog prie naujų produktų kūrimo prisidėję komandos nariai gerai atliko savo darbą. Tai įkvepia toliau kurti ir pristatyti naujienas rinkai. Ne mažiau svarbu ir tai, jog tokie laimėjimai gerina įmonės įvaizdį tarp partnerių, leidžia palankiau žiūrėti į mūsų siūlomas naujoves,“ – apie garbingą apdovanojimą kalbėjo „Kėdainių konservų fabriko“ generalinis direktorius Skirmantas Nevidomskis.

Pamėgti skoniai – naujose pakuotėse

„Kėdainių konservų fabrikas“ nuo pat veiklos pradžios sėkmingai augo, tobulėjo produktų asortimentas, kokybė ir jų rinkodara. Vis dėl to, atsižvelgiant į pasaulines tendencijas, kiekviena įmonė, norėdama išlaikyti pozicijas, turi laikas nuo laiko atsinaujinti, tad ir „Kėdainių konservų fabrikas“ nuo praėjusių metų pabaigos pradėjo atnaujinti savo gaminių pakuotes. Produktų išvaizda, kaip ir visa mus supanti aplinka, nuolat keičiasi, nes yra priklausoma nuo vyraujančių technologijų, rinkos tendencijų ar tiesiog madų. „Kiekvienais metais atsiranda nauji raidžių formatai ir šriftai, keičiasi taros ir etikečių spaudos galimybės, „sukuriamos” net naujos spalvos. Todėl pakuočių atnaujinimas yra neišvengiamas.

Dėl šios priežasties, vertindami konkurentų ir mūsų situaciją, nusprendėme atnaujinti pakuočių dizainą. Pagrindinis dėmesys kuriant pakuotes buvo skiriamas ne tik patraukliai išvaizdai, bet ir tam, kad vartotojui būtų kuo lengviau surasti norimą ir mėgstamą produktą lentynoje. Galima pastebėti ir tai, jog prekės ženklas „Kėdainių konservai“ buvo sutrumpintas, pakeistas į „Kėdainių“. Todėl jis tapo lengviau skaitomas, atpažįstamas, verbalizuojamas. Be to, suprantam, kad žodis „konservai” lietuviams asocijuojasi nebūtinai su aukščiausios kokybės maistu, tad jo atsisakymas leidžia pabrėžti gerąsias mūsų gaminių savybes: kokybišką ir natūralią sudėtį be konservantų, skonio stipriklių ir dažiklių,“ – sprendimą keisti senąsias etiketes naujomis motyvavo fabriko marketingo vadovas Vytautas Kubolis.

Jau netrukus – nauji užtepėlių skoniai

Artimiausiu metu parduotuvių lentynas fabriko gaminiai pasieks ne tik naujose pakuotėse. Dar trimis naujais pikantiškais skoniais bus papildyta užtepėlių linija, mat užtepėlės – tai ne tik šiuo metu itin madingas, bet ir dėl greito gyvenimo būdo sparčiai populiarėjantis produktas „Šie gaminiai, galima sakyti, itin reiklūs, nes ragaudamas vartotojas nori pajusti turtingų skonio atspalvių, todėl užtepėlės dažnai gaminamos iš įvairių žaliavų, sudarančių netikėtus derinius. Tad jei kartais atrodo, kad tiesiog sumaišyti skirtingus produktus yra labai paprasta, taip tikrai nėra.

Šiuo metu parduotuvių lentynose galima rasti labai daug įvairių užtepėlių: skirtingų struktūrų, spalvų, konsistencijos. Kiekviena randa savo vartotoją, todėl matydami didėjantį susidomėjimą mūsų fabriko užtepėlėmis, nusprendėme vartotojų teismui paruošti keletą naujų skonių. Mūsų naujienos greitai atsiras lentynose. Tai dvi užtepėlės, kurių sudėtis kol kas neatskleidžiama, ir kartu su KTU studentais paruoštas gaminys – užtepėlė su pievagrybiais,“ – intriguoja „Kėdainių konservų fabriko“ gamybos direktorė Rasa Koržovienė.

Naujųjų užtepėlių skoniai kol kas neatskleidžiami ne todėl, kad fabrikas nenori dalintis naujienomis, o todėl, kad konkurentai stebi rinkos lyderio – „Kėdainių konservų fabriko“ – veiksmus, ir dažnai pastebima, jog vos pristačius naują produktą, tuoj panašų gaminį pristato ir jie. „Vos mums sukūrus ir pradėjus patentuoti prekės ženklą „Horeca professional“ po kelių mėnesių pasirodė ir konkurentų gaminiai tuo pačiu pavadinimu. Taip pat sėkmingai pradėjus prekiauti „Kėdainių konservų fabriko“ sukurta kietojo sūrio užtepėle su česnakais už kelių mėnesių pasirodė labai panašios sudėties konkurentų produktas. Mums dėl to malonu, nes turime galimybę būti pirmieji, pristatę naujus skonius ir gaminius bei diktuoti rinkos madas“ – kodėl informacija laikoma konfidencialia atskleidžia fabriko marketingo vadovas V. Kubolis.

Fabrikas ir studentai kuria kartu

„Kėdainių konservų fabriko“ gamybos direktorė pasakoja, jog darbas su KTU studentais yra labai produktyvus, nes antrus metus jaunųjų specialistų idėjos perkeliamos į realią gamybą. „Pernai pagaminta „Multi“ uogienė po truputį skinasi kelią į vartotojų krepšelius, o šiais metais universiteto studentai kartu su „Kėdainių konservų fabriku“ paruošė pievagrybių užtepėlę. Tačiau kelias nuo studento idėjos iki realios gamybinės partijos yra ilgas.

„Kėdainių konservų fabriko“ produkcija© Organizatorių nuotr. Technologai vertina gaminį pagal jo pritaikymo masinei gamybai galimybes: reikia peržiūrėti žaliavas, gamybos technologiją, skonius. Dažnai žaliavos, kurias naudoja kūrėjai, ar kurias mes naudojam ruošdami maistą namie, yra netinkamos pramoninei gamybai. Žaliavos kartais būna labai neįprastos, ir reikia rasti pramoninei gamybai tinkamą variantą. Kartais ieškom pas viso pasaulio gamintojus, tad kiekvienas idėjos pritaikymas realiam technologiniam procesui yra sudėtingas. Tačiau „Kėdainių konservų fabriko“ specialistų kompetencija yra išties aukšta, ir jie gali gana greitai pritaikyti masinei gamybai daugumą idėjų. Juk toks ir yra mūsų tikslas – pagaminti kokybišką, gero skonio ir vartotojui patinkantį produktą,“ – šypsosi R. Koržovienė.

Visiems atviras verslas

„Kėdainių konservų fabriko“ veikloje dalyvauja ne tik mokslininkai, studentai, bet ir fabriko produkciją naudojantys maisto ruošimo profesionalais. „Matydami besiplečiantį Lietuvos HoReCa (viešbučių, restoranų ir kavinių) sektorių, nusprendėme sukurti prekės ženklą „Kėdainių Horeca professional“, kuriuo bus žymimi šiam sektoriui pritaikyti įmonės gaminiai. „Horeca“ ženklo produktai pasižymi išskirtine gamybos technologija, receptūromis, pritaikytomis šiam sektoriui ir leidžiančiomis viešbučių, restoranų bei kavinių lankytojams pateikti aukščiausios kokybės maisto kūrinius, tinkančius Lietuvos vartotojų skoniui. Dirbant su viešojo maitinimo sektoriumi, ypač svarbu tiekti nuolatinės, aukščiausios kokybės produkciją. Tai ir leidžia išgauti nekintantį vartotojų pamėgtą skonį. Džiaugiamės, kad nemaža dalis Lietuvos restoranų, kavinių ir viešbučių supranta kokybiško produkto svarbą ir renkasi mūsų fabriko produkciją,“ – sako „Kėdainių konservų fabriko“ generalinis direktorius S. Nevidomskis.

„Kėdainių konservų fabriko“ produkcija© Organizatorių nuotr. Jis pabrėžia, jog „Kėdainių konservų fabrikas“ taip pat yra vienas iš pagrindinių Lietuvos barbekiu kepėjų asociacijos rėmėjų. LBKA vienija viešojo maitinimo įmonėse dirbančius grilio specialistus, kelia asociacijos narių profesionalumą, populiarina šią profesiją, organizuoja įvairius seminarus, konferencijas ir konkursus. Neseniai Lietuvoje vyko 15-asis atviras Lietuvos grilio ir barbekiu čempionatas, kurio metu žiūrovai ir komisijos nariai ragavo komandų pagamintus konkursinius patiekalus, o juos pagardinti galėjo ir „Kėdainių konservų fabriko“ pagamintais padažais. Svarbu ir tai, jog padažai, ypač garstyčios, majonezas, barbekiu padažas, gali būti naudojami ir iškeptam patiekalui pagardinti, ir marinuoti, bei tampa itin svarbia sudėtine patiekalo dalimi.

„Kėdainių konservų fabrikas“ – Lietuvoje ir pasaulyje įvertintas skonis bei išskirtinė kokybė, jo gaminiai žymimi labiausiai Lietuvos vartotojams žinomu konservuotų produktų prekės ženklu. Fabriko produkcija eksportuojama į 27 šalis ir įvertinta net 14 „Metų gaminio“ medalių