2018 m. „Spinter“ apklausos duomenimis DADU prekės ženklas – žinomiausias ledų kategorijoje ir gerokai ūgtelėjo kaip socialiai atsakingas bei inovatyvus, nuolat naujoves diegiantis prekės ženklas

Kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės siekiamybė – besiplečiantis kokybiškas asortimentas su pridėtine verte ir patenkintas bei lojalus klientas. 2018 m. „Spinter“ apklausos duomenimis būtent DADU prekės ženklas yra žinomiausias ledų kategorijoje ir gerokai ūgtelėjo kaip socialiai atsakingas bei inovatyvus, nuolat naujoves diegiantis prekės ženklas.

Ir tai, matyt, ne sutapimas, nes vos prieš kelias savaites DADU ledus gaminančios įmonės „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis, komercijos direktorius Algirdas Augustinas bei koncerno „Vikonda“ inovacijų direktorius Paulius Guzevičius lankėsi UCLA Anderson universiteto GAP (Global Access Program) programoje ir konsultavosi, kaip į JAV bei Lietuvos rinką įvesti visiškai naują produktą, kokio Lietuvoje dar nebuvo.

Kokybė, natūralumas ir inovacijos

„Esu įsitikinęs, kad vienas svarbiausių dalykų – įmonės reputacija, ji parodo ne tik tai, ar įmonė sugeba sėkmingai parduoti produktus, bet ir tai, ar ji atlieka savo socialines funkcijas. Specialistai sako, jog geros reputacijos įmonės dirba ilgiau ir pasiekia geresnių rezultatų, tad naujausi visuomenės rinkos tyrimų rezultatai mus džiugina“, – sako A. Augustinas. „Vikedos“ komercijos direktorius, analizuodamas visuomenės nuomonės rezultatus, džiaugiasi. „Vartotojai pasitiki mūsų prekės ženklu, patenkinti gaminiais, nes jie žino – gaminame be konservantų, aukštos kokybės ir pasitikėjimo vertus produktus. O ir mes, naudodami ūkininkų, turinčių visus reikalingus sertifikatus, žaliavą, tik geriausios kokybės produktus, esame ramūs dėl savo gaminių kokybės“, – sako specialistas ir priduria, jog dar vienas itin svarbus veiksnys, lemiantis tolesnę fabriko sėkmę, – naujovės, kurių šioje įmonėje atsiranda nuolat, ir pirkėjai tą visuomet įvertina teigiamai.

Pirkėjai pasitiki DADU

„Spinter tyrimų“ 2018 m. birželio mėnesį atlikto tyrimo duomenimis, bendru paminėjimu DADU prekės ženklą įvardija 86 proc. apklaustųjų, šis skaičius didesnis nei prieš dvejus metus atlikto tyrimo metu. A. Augustinas pažymi, jog, tyrimų duomenimis, vartotojai mano, kad DADU ledus gaminančia įmone galima pasitikėti. Šie rodikliai, lyginat su 2016 m. duomenimis, taip pat kilo. vartotojų nuomonė žymiai gerėjo ir kalbant apie DADU, kaip apie socialiai atsakingą, naujoves nuolat diegiantį, geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantį prekės ženklą.

Beje, apie UAB „Vikeda“ kalbant kaip apie socialiai atsakingą įmonę, būtina paminėti, kad fabriko darbuotojų vaikai nemokamai laiką leido vasaros stovykloje, taip pat jau daugelį metų geriausiai besimokantieji darbuotojų vaikai gauna stipendiją, kurią gali naudoti kaip tinkami. „Didžiausias apdovanojimas kiekvienai įmonei, o mes, žinoma, nesame išimtis, tai kliento įvertinimas, žinia, jog būtent mūsų technologų sukurtas ir ištobulintas gaminys yra pirkėjų mėgstamas ir vertinamas. Smagu, kad mūsų ledai jau daugelį metų mėgstami ir vertinami, gera, kad pirkėjai laukia ir priima naujoves. Svarbu priminti, jog birželio mėnesį vartotojus pasiekė išskirtiniai žalios spalvos ledai, kurių populiarumas vis auga. Naujieji žalieji „Moonlight“ linijos ledai populiarumu nenusileidžia pernai šalį nustebinusiems juodiesiems „Moonlight“ ledams“, – sako A. Augustinas.

2018 m. UAB „Vikeda“ vartotojams pristatė ir į prekybą išleido net 9 naujienas, kurios jau spėjo pelnyti vartotojų pripažinimą. Ledų kūrėjai atskleidžia, kad kitais metais ištikimiausius DADU ledų gerbėjus nustebins visiškai unikaliu produktu, kurio rinkoje dar nėra. Būtent šio produkto sklandžiu patekimu į rinką UAB „Vikeda“ ir domėjosi UCLA Anderson verslo mokykloje.

DADU ledų gamintojai šturmavo JAV vadybos ir verslo mokyklą

UAB „Vikeda“ dalyvauja UCLA Anderson universiteto GAP (Global Access Program) programoje. UCLA Anderson, tai geriausia viešoji verslo mokykla pasaulyje, pritraukianti labiausiai patyrusių ir talentingiausių žmonių. Tai visą darbo dieną dirbantys specialistai, metų patirtį ir įvairių įgūdžių, įskaitant rinkodarą, strategiją, finansus ir operacijas. Remdamasi šia baze, Global Access Program (GAP) kiekvienais metais apjungia 40 kompanijų iš viso pasaulio ir šešių MBA kandidatų komandą. Kiekviena komanda, vadovaujama fakulteto patarėjų, bendrai skiria apie 2000 valandų darbo, įskaitant mažiausiai 150 interviu su rinkos specialistais, kurdama strateginius verslo planus, leidžiančius įmonėms sėkmingai patekti į JAV rinką.

Šiemet pirmą kartą UCLA Andersono vadybos mokykla atvėrė duris 4 Lietuvos įmonėms, tarp jų ir UAB „Vikeda“, bei dar 36 bendrovėms iš Australijos, Naujosios Zelandijos, Suomijos, Švedijos ir kitų šalių. Jų vadovai atvyko į UCLA Anderson verslo universitetą susitikti su komandomis ir dėstytojais bei mentoriais. „Tai puikus pavyzdys, kaip vietiniai Lietuvos specialistai, akademijos ir Lietuvos vyriausybė bendradarbiauja, kad suteiktų platformą Lietuvos įmonių eksporto galimybėms, žinių mainams ir Lietuvos bei jos prekių ženklų skatinimui pasaulyje. Naujo DADU ir UCLA Anderson studentų produkto plėtros strategija skirta JAV Kalifornijos valstijai ir pasirinkta neatsitiktinai. Šiuo metu tai penkta pasaulio ekonomika pagal BVP“, – apie UAB „Vikeda“ vadovų kelionę į JAV pasakojo koncerno „Vikonda“ inovacijų direktorius Paulius Guzevičius.